Ficha de ayuda

Inicio / Buscar ayudas / Ficha de ayuda
Logo

SUPERA21_GASTOS CORR - GASTOS ORDINARIOS Y CORRIENTES NECESARIOS PARA EL MANTENIMIENTO Y REACTIVACIÓN DEL TEJIDO ECONÓMICO, COMERCIAL Y PROFESIONAL DEL CONCELLO DE PONTEVEDRA

Ayudas para Inversiones
DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA Pontevedra 30-10-2021

Adquisición de materiales y servicios y realización de gastos ordinarios, consumibles y corrientes dentro del Concello de Pontevedra.

Objeto

Financiar os gastos ordinarios e correntes que sexan necesarios para o mantemento e reactivación do tecido económico, comercial e profesional do Concello de Pontevedra, coa finalidade de paliar as consecuencias da crise provocada pola COVID-19.

Beneficiarios

a) Pequeñas y medianas empresas (PYMES), incluídas las microempresas, que empleen a menos de 50 personas y con un volumen de negocios anual que no supere los 10 millones de euros.

b) Entidades de economía social que ocupen a menos de 50 personas y con un volumen de negocios anual que no superen los 10 millones de euros: sociedades cooperativas gallegas, sociedades laborales, empresas de inserción y centros especiales de empleo.

c) Personas emprendedoras que estén de alta en el régimen especial de autónomos o en cualquier otro régimen especial por cuenta propia de la Seguridad Social o mutualidad de colegio profesional, que cumplan los requisitos de empleados/as y facturación señalado para los apartados anteriores.

Actividades financiadas

Funcionamiento de las actividades económicas, comerciales y profesionales.

Conceptos de gastos

a) Gastos de adaptación á normativa de prevención da covid-19: sinalización de seguridade e prevención, dispositivos de control de temperatura, máscaras protectoras individuais, máscaras para o persoal da empresa, luvas, vestiario, e calquera outro para a protección persoal que sexa adecuada á actividade que se desenvolve no negocio ou empresa.

b) Gastos derivados da adaptación ao comercio on line e á entrega ou envío a domicilio: material e envases para o transporte, gastos de xestión das plataformas de envío a domicilio, gastos de reparto e transporte, e outros gastos directamente relacionados co envío, transporte e entrega de produtos e mercadorías consecuencia do comercio on line, “delivery” e ou/ “take away”.

c) Gastos de difusión e publicidade da actividade: deseño e produción de material publicitario e marketing, gastos de difusión e publicidade en medios de comunicación, folletos, carteis e outro material ou servizos empregados para a difusión da súa actividade.

d) Gastos de contratacións externas de servizos específicos realizados por profesionais: software de pagamento por uso, identidade corporativa, realización de estudos, proxectos ou traballos técnicos destinados á mellora da actividade.

e) Gastos de reparacións, mantemento e conservación de mobiliario, material, electrodomésticos, vehículos comerciais e demais equipamentos.

Tipo e intensidad de las ayudas

  • Subvención a fondo perdido

70% hasta 5.000EUR.

Características

  • Fecha de publicación: 30-09-2021
  • Apertura de solicitudes: 01-10-2021
  • Cierre de solicitudes: 30-10-2021
  • cerrada
  • Régimen de solicitudes:
  • Concurrencia COMPETITIVA
  • Participación en modalidad:
  • Individual
  • Presupuesto total: 600.000,00 €

Normativa

  • Bases/Convocatoria:
  • BASES REGULADORAS PARA A CONCESIÓN, EN RÉXIME DE CONCORRENCIA COMPETITIVA, DE SUBVENCIÓNS DESTINADAS AO FINANCIAMENTO DE GASTOS ORDINARIOS E CORRENTES NECESARIOS PARA O MANTEMENTO E REACTIVACIÓN DO TECIDO ECONÓMICO, COMERCIAL E PROFESIONAL DO CONCELLO DE PONTEVEDRA (SUPERA 21: GASTOS CORRENTES)

Organismo financiador

DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA

¿No encuentras la financiación que necesitas?

Contacta con nosotros y cuentanos cuál es tu proyecto.