Adquisición de materiales y servicios y realización de gastos ordinarios, consumibles y corrientes dentro del Concello de Pontevedra.
Financiar os gastos ordinarios e correntes que sexan necesarios para o mantemento e reactivación do tecido económico, comercial
e profesional do Concello de Pontevedra, coa finalidade de paliar as consecuencias da crise
provocada pola COVID-19.
a) Pequeñas y medianas empresas (PYMES), incluídas las microempresas, que empleen a menos de 50 personas y con un volumen de negocios anual que no supere los 10 millones de euros.
b) Entidades de economía social que ocupen a menos de 50 personas y con un volumen de negocios anual que no superen los 10 millones de euros: sociedades cooperativas gallegas, sociedades laborales, empresas de inserción y centros especiales de empleo.
c) Personas emprendedoras que estén de alta en el régimen especial de autónomos o en cualquier otro régimen especial por cuenta propia de la Seguridad Social o mutualidad de colegio profesional, que cumplan los requisitos de empleados/as y facturación señalado para los apartados anteriores.
Funcionamiento de las actividades económicas, comerciales y profesionales.
a) Gastos de adaptación á normativa de prevención da covid-19: sinalización de seguridade e prevención, dispositivos de control de temperatura, máscaras protectoras individuais, máscaras para o persoal da empresa, luvas, vestiario, e calquera outro para a protección persoal que sexa adecuada á actividade que se desenvolve no negocio ou empresa.
b) Gastos derivados da adaptación ao comercio on line e á entrega ou envío a domicilio: material e envases para o transporte, gastos de xestión das plataformas de envío a domicilio, gastos de reparto e transporte, e outros gastos directamente relacionados co envío, transporte e entrega de produtos e mercadorías consecuencia do comercio on line, “delivery” e ou/ “take away”.
c) Gastos de difusión e publicidade da actividade: deseño e produción de material publicitario e marketing, gastos de difusión e publicidade en medios de comunicación, folletos, carteis e outro material ou servizos empregados para a difusión da súa actividade.
d) Gastos de contratacións externas de servizos específicos realizados por profesionais: software de pagamento por uso, identidade corporativa, realización de estudos, proxectos ou traballos técnicos destinados á mellora da actividade.
e) Gastos de reparacións, mantemento e conservación de mobiliario, material, electrodomésticos,
vehículos comerciais e demais equipamentos.
70% hasta 5.000EUR.