36 cheques de consultoría en comunicación, escaparatismo y mercadotecnia y transformación digital en el municipio de Santiago de Compostela.
I) Comunicación (12 cheques).
II) Escaparatismo y mercadotecnia visual (12 cheques).
III) Transformación digital (12 cheques).
– Análise da situación comunicativa da empresa (identidade gráfica, recursos publicitarios, presenza e posicionamento nas redes).
– Deseño dun plan que recolla e priorice as estratexias máis adecuadas para ampliar e mellorar o seu coñecemento, percepción ou posicionamento no mercado.
– Achega de recursos que faciliten executar unha das accións priorizadas.
– Formación.
– Análise dos distintos elementos de mercadotecnia visual (o escaparate, fluxos de circulación den-tro da tenda, o seu deseño e a colocación dos produtos...).
– Elaboración dun documento breve de necesidades que recolla e priorice as estratexias máis ade-cuadas a seguir.
– Execución material, na medida do posible, dalgunha das propostas de mellora recollidas no documento de necesidades.
– Análise da situación de partida nos diferentes aspectos da transformación dixital (computación na nube, analítica e uso de datos, CRM (Customer Relationship Management), ciberseguridade, fórmulas de pagamento sen contacto e a distancia, mercadotecnia online, comercio electrónico e omnicanalidade).
Subvenciones en especie valorado en:
I) 1.570€; II) 850€; III) 1.150€.